چگونه برای محافظت از آسیب بیشتر عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای محافظت از آسیب بیشتر عملکرد کلیه

چگونه برای محافظت از عملکرد کلیه بیشتر Daños¿Cómo محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر؟ برای محافظت از عملکرد کلیه آسیب بیشتر به معنای آهسته و یا متوقف کردن پیشرفت بیماری کلیه، به طوری که تقاضای نسبی برای بیمار به اقدام مناسب است.

چه اقداماتی از 1 به محافظت از عملکرد کلیه آسیب بیشتر مفید هستند. حفظ رژیم غذایی مناسب

1. یک رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی مناسب نقش بسیار مهمی ایفا می کند در درمان به درمان enferemdad کلیه زاده رژیم غذایی مناسب می توانید بار بر روی کلیه سهولت و افزایش اثر curativo.Así به عنوان یک بیمار از بیماری های کلیوی، شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را به یاد بستگی به وضعیت آنها. در صورت امکان، شما می توانید از متخصص تغذیه خود را، که می تواند به شما کمک بزرگی به دنبال.

2. ورزش suaveYou مطمئن شوید، ورزش شدید ممکن است برخی از علائم را تشدید، حتی بدتر بیماری را. با این حال، ورزش خوبی برای بیمار به بیماری کلیوی خفیف، به خصوص یوگا و تای چی، که می تواند خوب نه تنها احساسات را اما همچنین می تواند افزایش ایمنی می باشد.

شما می دانید، ورزش شدید ممکن است برخی از علائم را تشدید، و این بیماری حتی empeora.Sin اما خوب ورزشی برای بیمار از بیماری خفیف کلیه، به ویژه یوگا و تای چی، که نه تنها می تواند احساسات خوب را اما شما همچنین می توانید ایمنی را بهبود بخشد.

3. درمان شناخته شده است که sistemáticoIt غربی پزشکی می تواند آن علایم در یک زمان کوتاه بطور منظم احساس اما می تواند بافت کلیه آسیب دیده از ریشه STI تعمیر نیست، و طب چینی می تواند مشکل از کلیه علل آن را حل اما آن را به برخی از زمان به کار کنند . بنابراین بهترین درمان باید درمان منظم شامل هر دو از آن درمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های معمولی که می تواند کلیه بیشتر از آسیب ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب جلوگیری و بزرگ رگ های خونی است.

مشخص شده است که طب غربی می تواند آن علایم در یک زمان کوتاه بطور منظم احساس، اما می تواند بافت کلیه آسیب دیده توسط ریشه تعمیر نیست، و طب چینی می تواند مشکل از کلیه برای علل خود را حل کند، اما برخی از زمان به خوبی کار می کنند را .Asíi بهترین درمان باید درمان منظم شود آنها شامل هر دو از این tratamientos.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های معمولی است که می تواند از آسیب بیشتر کلیه های ضد جلوگیری شده است - ترومبوز، ضد - انعقاد، ضد - التهاب و گسترش رگهای خونی.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد OO پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خواهید برای محافظت از عملکرد کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز .





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: